Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Fabuła
Minął rok od pamiętnej Bitwy o Hogwart zakończonej pokonaniem Lorda Voldemorta. Wszystkie horkruksy zostały zniszczone, jednak za ogromną cenę życia wielu osób. Hogwart obrócił się niemal w ruinę, ale na szczęście udało się odbudować zamek, zaś od kiedy na czele szkoły stanęła Minerwa McGonagall życie młodych adeptów magii wróciło do normalności. Wciąż nie można jednak powiedzieć, że nastały spokojne czasy. Obecny minister Kingsley Shacklebolt zmaga się z silną konkurencją, która chce przejąć jego stanowisko. Wśród politycznych rywali są zarówno zwolennicy silnych rządów jak i ci, którym nie jest na rękę ponowne zrównanie w prawach czarodziejów czystokrwistych i tych którzy nie mogą się wykazać odpowiednim pochodzeniem. Środowisko śmierciożerców również pozostaje podzielone. Pozbawieni przywódcy zmuszeni są działać na własną rękę dążąc do odzyskania potęgi. Chociaż wśród nich nie brakuje ambitnych jednostek tytuł następcy Czarnego Pana wciąż pozostaje nieobsadzony.Czytaj więcej.

1
2
3
4
Ogłoszenia
► Pilnie poszukujemy nauczycieli Obrony przed Czarną Magią, Zielarstwa, Eliksirów, Numerologii, Starożytnych Run, Quidditcha oraz Historii Magii!
► Ukazał się nowy Prorok Codzienny!

100
100
100
100
W Sieci


Listopad 1999r.
Pełnia: 21-23.11 (26-28.05)
Coraz więcej deszczowej pogody, coraz silniejsze wiatry. Odczuwalny spadek temperatury. W dzień ok. 7'C, w nocy ok. -4'C.



Poprzedni temat «» Następny temat
Osiągnięcia
Autor Wiadomość

Vanessa Harvin
Prof. Transmutacji | Op. Gryffindoru
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 3447
Wiek: 28 lat
Krew: czysta
Pupil: sowa - Cheri
Różdżka: pióro Graniana, 12 cali, cis, mało elastyczna
Ekwipunek: różdżka
Sakiewka: 100g
Poziom życia: 100%
Eliksiry: 10
Zielarstwo: 10
Transmutacja: 55
Z. zwykłe: 20
Z. ofensywne: 25
Z. defensywne: 20
Miotlarstwo: 10
Wysłany: Sob Lip 02, 2016 4:56 pm   Osiągnięcia
   <Multikonta: Jasmine Gingers


Osiągnięcia to nic innego jak zadania, które postać może (ale nie musi) wykonywać. Nie są to trudne działania, nie wiążą się z wykonaniem misji, ale z konkretną aktywnością. Każde osiągnięcie dzieli się na trzy poziomy, każdy z tych poziomów można wykonać tylko raz i dopiero wówczas osiągnięcie uważa się za zaliczone. Każdy poziom jest odpowiednio nagradzany, a po wykonaniu całego osiągnięcia dodatkowo zdobywa się mistrzowski tytuł. Część z tych zadań będzie wymagała ingerencji Mistrza Gry.

Uczniowie
Osiągnięcia, które mogą wykonywać tylko uczniowie

1. Obecność i aktywność na lekcjach - Hogwart to... szkoła, a w szkole oczywiście odbywają się lekcje! Warto się tam udać, żeby zdobyć nowe umiejętności.
I poziom - obecność na dwóch lekcjach (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - obecność na czterech lekcjach (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - obecność na sześciu lekcjach (+5 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Wiedzy

2. Odrobienie pracy domowej - profesorowie na lekcjach chętnie rozdają punkty dla Domów, ale najwięcej punktów można otrzymać za odrobienie pracy domowej!
I poziom - odrobienie dwóch prac domowych (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - odrobienie czterech prac domowych (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - odrobienie sześciu prac domowych (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Pióra

3. Udział w treningu quidditcha - najpopularniejszy sport czarodziejów rozwija się również w Hogwarcie, wystarczy tylko chwycić miotłę i udać się na trening.
I poziom - obecność na jednym treningu (+1 pkt do miotlarstwa)
II poziom - obecność na trzech treningach (+2 pkt do miotlarstwa)
III poziom - obecność na pięciu treningach (+5 pkt do miotlarstwa)
Tytuł: Mistrz Miotły

4. Włamanie do Działu Ksiąg Zakazanych - chcesz poznać tajemne sekrety magii, o której milczą nawet profesorowie? Masz do tego okazję właśnie tam...
I poziom - jedna próba włamania (+1 pkt do zaklęć zwykłych)
II poziom - dwie próby włamania (+2 pkt do zaklęć zwykłych)
III poziom - cztery próby włamania (+5 pkt do zaklęć zwykłych)
Tytuł: Mistrz Wykroczeń

5. Spotkania z duchami - szkoła pełna jest zjaw i duchów. Jedne z nich są bardziej uprzejme, inne nieco mniej... zawsze warto posłuchać ich opowieści i ploteczek.
I poziom - spotkanie z dwoma duchami (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - spotkanie z trzema duchami (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - spotkanie z pięcioma duchami (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Straszydeł

6. Odkrycie tajnych przejść w Hogwarcie - w każdym zamku są tajne przejścia czy tajne schowki, których nie widać na pierwszy rzut oka, trzeba ich poszukać.
I poziom - odkrycie dwóch tajnych lokacji (+1 pkt do zaklęć zwykłych)
II poziom - odkrycie czterech tajnych lokacji (+2 pkt do zaklęć zwykłych)
III poziom - odkrycie sześciu tajnych lokacji (+3 pkt do zaklęć zwykłych)
Tytuł: Mistrz Poszukiwań

7. Zdobywanie punktów dla Domu - co roku trwa rywalizacja o Puchar Domów, a żeby zapewnić zwycięstwo dla swojego Domu, trzeba zdobywać punkty.
I poziom - zdobycie w sumie 30 punktów (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - zdobycie w sumie 60 punktów (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - zdobycie w sumie 100 punktów (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Nagród

8. Ucieczka przed Flichem/Irytkiem - nie daj się złapać woźnemu! Chyba nie chcesz szlabanu? Albo spróbuj przechytrzyć Irytka i utrzeć nosa temu poltergeistowi.
I poziom - jedno wykiwanie Irytka/Flicha (+1 pkt do zaklęć zwykłych)
II poziom - dwa wykiwania Irytka/Flicha (+2 pkt do zaklęć zwykłych)
III poziom - trzy wykiwania Irytka/Flicha (+3 pkt do zaklęć zwykłych)
Tytuł: Mistrz Sprytu

9. Wędrówka po Zakazanym Lesie - niebezpieczna puszcza, do której wstępu zabraniają szkolne zasady. Czy znajdą się odważni by stawić czoła tajemnicom lasu?
I poziom - jedna wędrówka po Zakazanym Lesie (+1 pkt do zaklęć ofensywnych)
II poziom - dwie wędrówki po Zakazanym Lesie (+2 pkt do zaklęć ofensywnych)
III poziom - trzy wędrówki po Zakazanym Lesie (+5 pkt do zaklęć ofensywnych)
Tytuł: Mistrz Poznania

10. Unieszkodliwienie Wierzby Bijącej - to agresywne drzewo atakuje każdego kto tylko się zbliży. Czy potrafisz opanować jej groźne zapędy i uspokoić wierzbę?
I poziom - jedno unieszkodliwienie wierzby (+1 pkt do zaklęć defensywnych)
II poziom - dwa unieszkodliwienia wierzby (+2 pkt do zaklęć defensywnych)
III poziom - trzy unieszkodliwienia wierzby (+3 pkt do zaklęć defensywnych)
Tytuł: Mistrz Zwinności

Osiągnięcia nr 1,2,3,7 resetują się z każdym nowym rokiem szkolnym czyli co roku można od nowa starać się o dodatkowe statystyki realizując te osiągnięcia.


Dorośli
Osiągnięcia, które mogą wykonywać tylko dorośli czarodzieje
(dorośli czyli Ci, którzy ukończyli Hogwart/Durmstrang/Beauxbatons)

1. Wykonywanie obowiązków w miejscu pracy - dorosły czarodziej powinien pojawiać się w miejscu swojej pracy i... pracować, prawda? Nie dotyczy nauczycieli.
I poziom - dwukrotne wykonywanie pracy (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - czterokrotne wykonywanie pracy (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - sześciokrotne wykonywanie pracy (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Pracy

2. Organizowanie zajęć dodatkowych - profesorowie mogą również organizować różne zajęcia pozalekcyjne, kluby, kółka zainteresowań. Dotyczy tylko nauczycieli.
I poziom - organizacja dwóch zajęć (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - organizacja czterech zajęć (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - organizacja sześciu zajęć (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Zaangażowania

3. Obecność i aktywność na wykładach/ćwiczeniach - studenci powinni wziąć udział w zajęciach na uczelni i dzięki temu zdobyć wiedzę. Dotyczy tylko studentów.
I poziom - obecność na jednych zajęciach (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - obecność na trzech zajęciach (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - obecność na pięciu zajęciach (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Nauki

4. Wykonanie zadania dla śmierciożerców - dawni poplecznicy Lorda Voldemorta wciąż działają i wciąż starają się zrealizować pragnienie Czarnego Pana. Właśnie w imię tego podejmują się kolejnych zadań. Dotyczy tylko śmierciożerców.
I poziom - wykonanie jednego zadania (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - wykonanie trzech zadań (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - wykonanie pięciu zadań (+5 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Mrocznego Znaku

5. Wykonanie zadania dla aurorów - aurorzy mają ręce pełne roboty, cały czas wykonują kolejne zadania. Jedne są mniej poważne, inne bardziej, jedne to drobne wyzwania, inne to przygody. Dotyczy tylko aurorów i członków Zakonu Feniksa.
I poziom - wykonanie jednego zadania (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - wykonanie trzech zadań (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - wykonanie pięciu zadań (+5 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Zadań


Wszyscy
Osiągnięcia, które może wykonać każdy bez względu na wiek

1. Udział w pojedynku - zaklęcia miotane na prawo i lewo, który czarodziej nigdy nie brał udziału w pojedynku? To świetna okazja, żeby poprawić swoje umiejętności.
I poziom - udział w dwóch pojedynkach (+1 pkt do zaklęć ofensywnych)
II poziom - udział w czterech pojedynkach (+2 pkt do zaklęć ofensywnych)
III poziom - udział w sześciu pojedynkach (+5 pkt do zaklęć ofensywnych)
Tytuł: Mistrz Pojedynków

2. Uwarzenie eliksiru - magiczne mikstury mogą czynić cuda, można nimi osiągnąć chwałę sukces, a nawet zwyciężyć śmierć jak powiadał Severus Snape.
I poziom - uwarzenie jednego eliksiru (+1 pkt do eliksirów)
II poziom - uwarzenie dwóch eliksirów (+2 pkt do eliksirów)
III poziom - uwarzenie czterech eliksirów (+5 pkt do eliksirów)
Tytuł: Mistrz Eliksirów

3. Spotkanie magicznego stworzenia - jedne są milutkie i łagodne, a do jednych lepiej się nie zbliżać. Czasem w konfrontacji z taką bestią potrzebna będzie różdżka.
I poziom - spotkanie dwóch magicznych stworzeń (+1 pkt do zaklęć zwykłych)
II poziom - spotkanie czterech magicznych stworzeń (+2 pkt do zaklęć zwykłych)
III poziom - spotkanie sześciu magicznych stworzeń (+3 pkt do zaklęć zwykłych)
Tytuł: Mistrz Bestii

4. Zrobienie zakupów w magicznym sklepie - ulica Pokątna, Śmiertelny Nokturn czy nawet Hogsmeade są pełne sklepów, zawsze można coś ciekawego tam kupić.
I poziom - zakupy w dwóch sklepach (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - zakupy w czterech sklepach (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - zakupy w sześciu sklepach (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Okazji

5. Znalezienie ziół - zioła potrzebne są do warzenia eliksirów, ale nie tylko. Mają przeróżne właściwości i czasem dobrze mieć jest w zapasie chociaż kilka pęczków.
I poziom - znalezienie dwóch ziół (+1 pkt do zielarstwa)
II poziom - znalezienie czterech ziół (+2 pkt do zielarstwa)
III poziom - znalezienie sześciu ziół (+3 pkt do zielarstwa)
Tytuł: Mistrz Zielarstwa

6. Wykorzystanie magicznych środków transportu - podróżujemy nie tylko pieszo! Są przecież miotły, można użyć sieci Fiuu, świstoklika albo Błędnego Rycerza.
I poziom - wykorzystanie jednego środka transportu (+1 pkt do zaklęć zwykłych)
II poziom - wykorzystanie dwóch środków transportu (+2 pkt do zaklęć zwykłych)
III poziom - wykorzystanie trzech środków transportu (+3 pkt do zaklęć zwykłych)
Tytuł: Mistrz Podróży

7. Odwiedzenie wielu lokacji - warto poznawać nowe miejsca, eksplorować świat i wybierać się w dalekie wędrówki. Poza Hogwartem, Hogsmeade i Uniwersytetem.
I poziom - odwiedzenie trzech lokacji (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - odwiedzenie sześciu lokacji (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - odwiedzenie dziesięciu lokacji (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Wycieczek

8. Napisanie artykułu do Proroka Codziennego - warto być na bieżąco z wydarzeniami, a o nich właśnie informuje Prorok, którego każdy może współtworzyć.
I poziom - napisanie dwóch artykułów (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - napisanie czterech artykułów (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - napisanie sześciu artykułów (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Informacji

9. Dodanie zaklęć/eliksirów do spisu - wymyślanie nowych czarów czy magicznych mikstur na pewno pozwoli na dalsze rozwijanie swoich umiejętności.
I poziom - dodanie pięciu zaklęć/eliksirów (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - dodanie dziesięciu zaklęć/eliksirów (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - dodanie piętnastu zaklęć/eliksirów (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Tworzenia

10. Obniżenie poziomu życia - czy podczas walki czy podczas spotkania z magicznym stworzeniem, cały czas towarzyszy nam ryzyko utraty życia i zdrowia.
I poziom - obniżenie poziomu życia do 70% (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - obniżenie poziomu życia do 50% (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - obniżenie poziomu życia do 30% (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Ryzyka

Postać, która wykona wszystkie dostępne jej osiągnięcia otrzyma tytuł:
Mistrz Osiągnięć.

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Współpracujemy z:
Strefa Forumowych RPG

Bleach OtherWorld



Vampire Knight










SnM

















Image and video hosting by TinyPic









Dragon Ball New Generation Reborn



















Dragonst







Król Lew











Fairy Tail Path Magician











Vampire Kingdom











Silver Baner

Toplisty








Stopka
Nie kradnij
zawartości forum!
Zapytaj o
pozwolenie jeśli
chcesz skorzystać. Forum przystosowane do przeglądarek
Mozilla Firefox i Google Chrome (odradzamy Explorera).

Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 9