► Ogłoszenie dotyczące nowego wyglądu!
► Zakończenie modernizacji statystyk!
► Ruszył nowy rok szkolny w Hogwarcie.
► Ukazał się nowy Prorok Codzienny!
► Rozpoczyna się trening Puchonów!
Na błoniach rozpoczyna się ONMS.
► 27.04 rozpocznie się lekcja Wróżbiarstwa!
► Poszukujemy nauczycieli Starożytnych Run i Historii Magii!


Minęły dwa lata od Bitwy o Hogwart zakończonej pokonaniem Lorda Voldemorta. Na czele szkoły stanęła Minerwa McGonagall, a życie młodych adeptów magii wróciło do normalności. Nie oznacza to jednak, że nastały spokojne czasy. Obecny minister Kingsley Shacklebolt zmaga się z silną konkurencją. Wśród politycznych rywali są zarówno zwolennicy silnych rządów jak i ci, którym nie jest na rękę ponowne zrównanie w prawach czarodziejów czystokrwistych i tych którzy nie mogą się wykazać odpowiednim pochodzeniem. Środowisko śmierciożerców również pozostaje podzielone, a tytuł następcy Czarnego Pana wciąż pozostaje nieobsadzony. Czytaj więcej.
Wrzesień 2000r.
Pełnia: 06-08.09 (18-21.04)
Niebo coraz częściej przysłaniają ciemne, deszczowe chmury. W dzień ok. 16'C, w nocy temperatura spada do ok. 10'C.
000
000
000
000


Poprzedni temat «» Następny temat
Osiągnięcia
Autor Wiadomość

Vanessa Harvin
Prof. Transmutacji | Op. Gryffindoru
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 3876
Wiek: 29 lat
Krew: czysta
Pupil: sowa - Cheri, Carter (nieoswojony)
Różdżka: pióro Graniana, 12 cali, cis, mało elastyczna
Ekwipunek: różdżka
Sakiewka: 100g
Poziom życia: 100%
Eliksiry: 10
Zielarstwo: 10
Transmutacja: 55
Z. zwykłe: 20
Z. ofensywne: 25
Z. defensywne: 20
Miotlarstwo: 10
Wysłany: Sob Lip 02, 2016 4:56 pm   Osiągnięcia
   <Multikonta: Jasmine Gingers


Osiągnięcia to nic innego jak zadania, które postać może (ale nie musi) wykonywać. Nie są to trudne działania, nie wiążą się z wykonaniem misji, ale z konkretną aktywnością. Każde osiągnięcie dzieli się na trzy poziomy, każdy z tych poziomów można wykonać tylko raz i dopiero wówczas osiągnięcie uważa się za zaliczone. Każdy poziom jest odpowiednio nagradzany, a po wykonaniu całego osiągnięcia dodatkowo zdobywa się mistrzowski tytuł. Część z tych zadań będzie wymagała ingerencji Mistrza Gry.

Uczniowie
Osiągnięcia, które mogą wykonywać tylko uczniowie
1. Obecność i aktywność na lekcjach - Hogwart to... szkoła, a w szkole oczywiście odbywają się lekcje! Warto się tam udać, żeby zdobyć nowe umiejętności.
I poziom - obecność na dwóch lekcjach (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - obecność na czterech lekcjach (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - obecność na sześciu lekcjach (+5 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Wiedzy

2. Odrobienie pracy domowej - profesorowie na lekcjach chętnie rozdają punkty dla Domów, ale najwięcej punktów można otrzymać za odrobienie pracy domowej!
I poziom - odrobienie dwóch prac domowych (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - odrobienie czterech prac domowych (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - odrobienie sześciu prac domowych (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Pióra

3. Udział w treningu quidditcha - najpopularniejszy sport czarodziejów rozwija się również w Hogwarcie, wystarczy tylko chwycić miotłę i udać się na trening.
I poziom - obecność na jednym treningu (+1 pkt do miotlarstwa)
II poziom - obecność na trzech treningach (+2 pkt do miotlarstwa)
III poziom - obecność na pięciu treningach (+5 pkt do miotlarstwa)
Tytuł: Mistrz Miotły

4. Włamanie do Działu Ksiąg Zakazanych - chcesz poznać tajemne sekrety magii, o której milczą nawet profesorowie? Masz do tego okazję właśnie tam...
I poziom - jedna próba włamania (+1 pkt do zaklęć zwykłych)
II poziom - dwie próby włamania (+2 pkt do zaklęć zwykłych)
III poziom - cztery próby włamania (+5 pkt do zaklęć zwykłych)
Tytuł: Mistrz Wykroczeń

5. Spotkania z duchami - szkoła pełna jest zjaw i duchów. Jedne z nich są bardziej uprzejme, inne nieco mniej... zawsze warto posłuchać ich opowieści i ploteczek.
I poziom - spotkanie z dwoma duchami (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - spotkanie z trzema duchami (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - spotkanie z pięcioma duchami (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Straszydeł

6. Odkrycie tajnych przejść w Hogwarcie - w każdym zamku są tajne przejścia czy tajne schowki, których nie widać na pierwszy rzut oka, trzeba ich poszukać.
I poziom - odkrycie dwóch tajnych lokacji (+1 pkt do zaklęć zwykłych)
II poziom - odkrycie czterech tajnych lokacji (+2 pkt do zaklęć zwykłych)
III poziom - odkrycie sześciu tajnych lokacji (+3 pkt do zaklęć zwykłych)
Tytuł: Mistrz Poszukiwań

7. Zdobywanie punktów dla Domu - co roku trwa rywalizacja o Puchar Domów, a żeby zapewnić zwycięstwo dla swojego Domu, trzeba zdobywać punkty.
I poziom - zdobycie w sumie 30 punktów (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - zdobycie w sumie 60 punktów (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - zdobycie w sumie 100 punktów (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Nagród

8. Ucieczka przed Flichem/Irytkiem - nie daj się złapać woźnemu! Chyba nie chcesz szlabanu? Albo spróbuj przechytrzyć Irytka i utrzeć mu nosa.
I poziom - jedno wykiwanie Irytka/Flicha (+1 pkt do zaklęć zwykłych)
II poziom - dwa wykiwania Irytka/Flicha (+2 pkt do zaklęć zwykłych)
III poziom - trzy wykiwania Irytka/Flicha (+3 pkt do zaklęć zwykłych)
Tytuł: Mistrz Sprytu

9. Wędrówka po Zakazanym Lesie - niebezpieczna puszcza, do której wstępu zabraniają szkolne zasady. Czy znajdą się odważni by stawić czoła jej tajemnicom?
I poziom - jedna wędrówka po Zakazanym Lesie (+1 pkt do zaklęć ofensywnych)
II poziom - dwie wędrówki po Zakazanym Lesie (+2 pkt do zaklęć ofensywnych)
III poziom - trzy wędrówki po Zakazanym Lesie (+5 pkt do zaklęć ofensywnych)
Tytuł: Mistrz Poznania

10. Unieszkodliwienie Wierzby Bijącej - to agresywne drzewo atakuje każdego kto tylko się zbliży. Czy potrafisz opanować jej groźne zapędy i uspokoić wierzbę?
I poziom - jedno unieszkodliwienie wierzby (+1 pkt do zaklęć defensywnych)
II poziom - dwa unieszkodliwienia wierzby (+2 pkt do zaklęć defensywnych)
III poziom - trzy unieszkodliwienia wierzby (+3 pkt do zaklęć defensywnych)
Tytuł: Mistrz Zwinności

Osiągnięcia nr 1,2,3,7 resetują się z każdym nowym rokiem szkolnym czyli co roku można od nowa starać się o dodatkowe statystyki realizując te osiągnięcia.

Dorośli
Osiągnięcia, które mogą wykonywać tylko dorośli czarodzieje
(dorośli czyli Ci, którzy ukończyli Hogwart/Durmstrang/Beauxbatons)
1. Wykonywanie obowiązków w miejscu pracy - dorosły czarodziej powinien pojawiać się w miejscu swojej pracy i... pracować, prawda? Nie dotyczy nauczycieli.
I poziom - dwukrotne wykonywanie pracy (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - czterokrotne wykonywanie pracy (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - sześciokrotne wykonywanie pracy (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Pracy

2. Organizowanie zajęć dodatkowych - profesorowie mogą również organizować różne zajęcia pozalekcyjne, kluby, kółka zainteresowań. Dotyczy tylko nauczycieli.
I poziom - organizacja dwóch zajęć (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - organizacja czterech zajęć (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - organizacja sześciu zajęć (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Zaangażowania

3. Obecność i aktywność na wykładach/ćwiczeniach - studenci powinni wziąć udział w zajęciach na uczelni i dzięki temu zdobyć wiedzę. Dotyczy tylko studentów.
I poziom - obecność na jednych zajęciach (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - obecność na trzech zajęciach (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - obecność na pięciu zajęciach (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Nauki

4. Wykonanie zadania dla śmierciożerców - dawni poplecznicy Lorda Voldemorta wciąż działają i wciąż starają się zrealizować pragnienie Czarnego Pana. Właśnie w imię tego podejmują się kolejnych zadań. Dotyczy tylko śmierciożerców.
I poziom - wykonanie jednego zadania (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - wykonanie trzech zadań (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - wykonanie pięciu zadań (+5 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Mrocznego Znaku

5. Wykonanie zadania dla aurorów - aurorzy mają ręce pełne roboty, cały czas wykonują kolejne zadania. Jedne są mniej poważne, inne bardziej, jedne to drobne wyzwania, inne to przygody. Dotyczy tylko aurorów i członków Zakonu Feniksa.
I poziom - wykonanie jednego zadania (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - wykonanie trzech zadań (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - wykonanie pięciu zadań (+5 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Zadań

Wszyscy
Osiągnięcia, które może wykonać każdy bez względu na wiek
1. Udział w pojedynku - zaklęcia miotane na prawo i lewo, który czarodziej nigdy nie brał udziału w pojedynku? To świetna okazja, żeby poprawić umiejętności.
I poziom - udział w dwóch pojedynkach (+1 pkt do zaklęć ofensywnych)
II poziom - udział w czterech pojedynkach (+2 pkt do zaklęć ofensywnych)
III poziom - udział w sześciu pojedynkach (+5 pkt do zaklęć ofensywnych)
Tytuł: Mistrz Pojedynków

2. Uwarzenie eliksiru - magiczne mikstury mogą czynić cuda, można nimi osiągnąć chwałę sukces, a nawet zwyciężyć śmierć jak powiadał Severus Snape.
I poziom - uwarzenie jednego eliksiru (+1 pkt do eliksirów)
II poziom - uwarzenie dwóch eliksirów (+2 pkt do eliksirów)
III poziom - uwarzenie czterech eliksirów (+5 pkt do eliksirów)
Tytuł: Mistrz Eliksirów

3. Spotkanie magicznego stworzenia - jedne są łagodne, a do jednych lepiej się nie zbliżać. Czasem w konfrontacji z taką bestią potrzebna będzie różdżka.
I poziom - spotkanie dwóch magicznych stworzeń (+1 pkt do zaklęć zwykłych)
II poziom - spotkanie czterech magicznych stworzeń (+2 pkt do zaklęć zwykłych)
III poziom - spotkanie sześciu magicznych stworzeń (+3 pkt do zaklęć zwykłych)
Tytuł: Mistrz Bestii

4. Zrobienie zakupów w magicznym sklepie - ulica Pokątna, Śmiertelny Nokturn czy nawet Hogsmeade są pełne sklepów, zawsze można coś ciekawego tam kupić.
I poziom - zakupy w dwóch sklepach (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - zakupy w czterech sklepach (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - zakupy w sześciu sklepach (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Okazji

5. Znalezienie ziół - zioła potrzebne są do warzenia eliksirów, ale nie tylko. Mają przeróżne właściwości i czasem dobrze mieć jest w zapasie chociaż kilka pęczków.
I poziom - znalezienie dwóch ziół (+1 pkt do zielarstwa)
II poziom - znalezienie czterech ziół (+2 pkt do zielarstwa)
III poziom - znalezienie sześciu ziół (+3 pkt do zielarstwa)
Tytuł: Mistrz Zielarstwa

6. Wykorzystanie magicznych środków transportu - podróżujemy nie tylko pieszo! Są miotły, można użyć sieci Fiuu, świstoklika albo Błędnego Rycerza.
I poziom - wykorzystanie jednego środka transportu (+1 pkt do zaklęć zwykłych)
II poziom - wykorzystanie dwóch środków transportu (+2 pkt do zaklęć zwykłych)
III poziom - wykorzystanie trzech środków transportu (+3 pkt do zaklęć zwykłych)
Tytuł: Mistrz Podróży

7. Odwiedzenie wielu lokacji - warto poznawać nowe miejsca, eksplorować świat i wybierać się w dalekie wędrówki. Poza Hogwartem, Hogsmeade i Uniwersytetem.
I poziom - odwiedzenie trzech lokacji (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - odwiedzenie sześciu lokacji (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - odwiedzenie dziesięciu lokacji (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Wycieczek

8. Napisanie artykułu do Proroka Codziennego - warto być na bieżąco z wydarzeniami, a o nich właśnie informuje Prorok, którego można współtworzyć.
I poziom - napisanie dwóch artykułów (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - napisanie czterech artykułów (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - napisanie sześciu artykułów (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Informacji

9. Dodanie zaklęć/eliksirów do spisu - wymyślanie nowych czarów czy magicznych mikstur na pewno pozwoli na dalsze rozwijanie swoich umiejętności.
I poziom - dodanie pięciu zaklęć/eliksirów (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - dodanie dziesięciu zaklęć/eliksirów (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - dodanie piętnastu zaklęć/eliksirów (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Tworzenia

10. Obniżenie poziomu życia - czy podczas walki czy podczas spotkania z magicznym stworzeniem, cały czas towarzyszy nam ryzyko utraty życia i zdrowia.
I poziom - obniżenie poziomu życia do 70% (+1 pkt do wybranej statystyki)
II poziom - obniżenie poziomu życia do 50% (+2 pkt do wybranej statystyki)
III poziom - obniżenie poziomu życia do 30% (+3 pkt do wybranej statystyki)
Tytuł: Mistrz Ryzyka

Postać, która wykona wszystkie dostępne jej osiągnięcia otrzyma tytuł:
Mistrz Osiągnięć.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Na forum wykorzystano materiały z angielskiej i polskiej potterowskiej wikipedii, pottermore, innych źródeł oraz pomysły własne. Nie kradnij zawartości forum! Zapytaj o pozwolenie jeśli chcesz skorzystać. Hogwart Dream, 2010 - 2019.
Strefa Forumowych RPG

Bleach OtherWorld



Vampire Knight




















Dragon Ball New Generation Reborn











Fairy Tail Path Magician

over-undertale









Amaimon



Raashtram PBF



Eclipse










Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 9