Ważne! Rewolucja kociołkowa czyli nowy system Eliksirów i Zielarstwa!
► Poszukujemy śmierciożerców oraz aurorów!
► Ruszyły zapisy do Klubu Pojedynków!
► Trwa lekcja Zielarstwa!
► Rozpoczyna się lekcja Eliksirów!
► Trwa bal! Uczestników zapraszamy tutaj! Dostępna bilokacja. Szczegóły o zabawie.
Minęło półtora roku od pamiętnej Bitwy o Hogwart zakończonej pokonaniem Lorda Voldemorta. Wszystkie horkruksy zostały zniszczone, jednak za ogromną cenę życia wielu osób. Hogwart obrócił się niemal w ruinę, ale na szczęście udało się odbudować zamek, zaś od kiedy na czele szkoły stanęła Minerwa McGonagall życie młodych adeptów magii wróciło do normalności. Wciąż nie można jednak powiedzieć, że nastały spokojne czasy. Obecny minister Kingsley Shacklebolt zmaga się z silną konkurencją, która chce przejąć jego stanowisko. Wśród politycznych rywali są zarówno zwolennicy silnych rządów jak i ci, którym nie jest na rękę ponowne zrównanie w prawach czarodziejów czystokrwistych i tych którzy nie mogą się wykazać odpowiednim pochodzeniem. Środowisko śmierciożerców również pozostaje podzielone. Pozbawieni przywódcy zmuszeni są działać na własną rękę dążąc do odzyskania potęgi. Chociaż wśród nich nie brakuje ambitnych jednostek tytuł następcy Czarnego Pana wciąż pozostaje nieobsadzony.Czytaj więcej.

152
157
135
144

Maj 2000r.
Pełnia: 12-14.05 (14-18.11)
Coraz cieplejsze promienie słońca nie powinny nikogo zwieść. Wieczory wciąż chłodne, a aura deszczowa i nieprzewidywalna. W dzień ok. 14'C, w nocy ok. 8'C.



Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin
Autor Wiadomość

Vanessa Harvin
Prof. Transmutacji | Op. Gryffindoru
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 3619
Wiek: 28 lat
Krew: czysta
Pupil: sowa - Cheri, Carter (nieoswojony)
Różdżka: pióro Graniana, 12 cali, cis, mało elastyczna
Ekwipunek: różdżka
Sakiewka: 100g
Poziom życia: 100%
Eliksiry: 10
Zielarstwo: 10
Transmutacja: 55
Z. zwykłe: 20
Z. ofensywne: 25
Z. defensywne: 20
Miotlarstwo: 10
Wysłany: Sob Lip 02, 2016 4:40 pm   Regulamin
   <Multikonta: Jasmine Gingers


Regulamin Forum

1. Administracja nie zawsze ma rację (każdy może się mylić).
2. Zabrania się umieszczania, propagowania i rozprzestrzeniania treści pornograficznych, rasistowskich, obrażających uczucia religijne.
3. Nie wolno nikogo obrażać, poniżać, wyzywać itp.
4. Uprasza się o ograniczanie przekleństw poza fabułą.
5. Spam, offtop i reklama dozwolone są jedynie w miejscu do tego przeznaczonym.
6. Kłótnie i wszelkie spory na forum rozstrzygacie poprzez PW lub GG.
7. Login powinien składać się z imienia i nazwiska postaci.
8. Uzupełnienie pól profilu jest obowiązkowe.
9. Administracja zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu.
10. Obowiązkowo każdy użytkownik powinien zapoznać się z regulaminem.

Regulamin Gry

11. Po rejestracji w ciągu najwyżej dwóch tygodni należy zapisać się w "Kartach Postaci".
12. Pisać w części fabularnej można dopiero po zaakceptowaniu zapisu w "Kartach Postaci".
13. Akceptacji zapisów w "Kartach Postaci" może dokonywać jedynie Administracja.
14. Avatar ma przedstawiać Twoją postać. Jego wymiary to 200px szerokości i 320px wysokości. Musi być to zdjęcie (niedopuszczalne są avatary ruchome - gify). Avatar wstawia się w Profilu wklejając link do zdjęcia w pole "Odnośnik do zewnętrznego Emblematu".
15. Użytkownik może mieć wyłącznie trzy postacie: dwie postacie ucznia i jedną dorosłego czarodzieja lub dwie postacie dorosłego czarodzieja i jedną postać ucznia. Na większy limit postaci wymagana jest zgoda Administracji.
16. Zabicie cudzej postaci może się odbyć wyłącznie pod kontrolą MG. Mistrz Gry nie dopuści do bezpodstawnego, lekkomyślnego zabicia żadnej postaci.
17. Można być tylko w jednym miejscu na raz. Wyjątki: bilokacja jest możliwa w przypadku gdy jeden z uczestników sesji jest nieobecny przez min. 5 dni oraz jedynie na czas lekcji/zajęć dodatkowych. Misje toczone są w ramach fabuły, więc wymagają spójności miejsca i czasu.
18. Jeżeli chcesz być spokrewniony z jakąś postacią nie należącą do Ciebie koniecznie zapytaj o pozwolenie na pokrewieństwo osobę do której dana postać należy.
19. Posty powinny zawierać co najmniej pięć zdań.
20. Opuszczając temat piszemy < z tematu > lub < nmm > (nie ma mnie).
21. Jeżeli użytkownika nie będzie na forum dłużej niż miesiąc bez usprawiedliwienia Administracja ma prawo usunąć jego konto.
22. Postacie nie są wszechpotężne i wszechwiedzące.

Regulamin Walk i Pojedynków

1. Pojedynki sędziuje Mistrz Gry bądź Administracja.
2. Jedna postać może w jednym poście użyć maksymalnie trzech zaklęć.
3. Zaklęcia powinny być doprecyzowane poprzez podanie nazwy bądź wymowy.
4. Nie można w tym samym poście zaatakować i opuścić tematu. Należy dać możliwość przeciwnikowi odpowiedzi na atak, przynajmniej w początkowej fazie pojedynku.
5. Mistrz Gry decyduje o tym czy i jak dany atak/czar zadziałał, czy powiodła się ucieczka.
6. Siłę ataku precyzuje Mistrz Gry, jednak to na graczu spoczywa ciężar odegrania odczuć związanych z atakiem np. bólu.
7. Wraz z kolejnymi obrażeniami postaci maleje procent poziomu życia, co wiąże się z postępującym jej osłabieniem.
8. Nie wyprzedzaj Mistrza Gry w podejmowaniu decyzji i opisywaniu sytuacji.
9. Tortury czyli sytuacja, w której jedna postać jest aktywna (np. atakuje), a druga pasywna (nie broni się) nie wymagają ingerencji Mistrza Gry.
10. Podczas walk obowiązuje kolejka, Mistrz Gry pisze po postach wszystkich walczących.

Jeżeli macie pytania to nie krępujcie się i pytajcie!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   

Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Nie kradnij zawartości forum! Zapytaj o pozwolenie jeśli chcesz skorzystać. Forum przystosowane do przeglądarek Mozilla Firefox i Google Chrome (odradzamy Explorera).
Strona wygenerowana w 0,76 sekundy. Zapytań do SQL: 9